Skolēni pēta teātra izrādi, kurā literārie tēli uzsver piederību noteiktai sociālajai grupai, veido domu karti par vienu varoni, raksturojot viņa identitāti.
Ļoti patika klausīties patiesus stāstus. Noteikti vēlos šo izrādi noskatīties teātrī. (Anete, 10. klase)
Man visspilgtāk atmiņā palicis moments no izrādes, kad tika stāstīts, kā glāba ebreju un slēpa viņu savā saimniecībā. Šī izrāde parādīja, cik grūti un nežēlīgi bija dzīvot Otrā pasaules kara laikā, bet bez vēstures nav nākotnes.
Es ieteiktu noskatīties izrādi visiem, it īpaši jauniešiem, lai zinātu, cik grūti un nežēlīgi ir piedzīvot karu. (Kaspars, 10. klase)
Parasti mani neinteresē šāda veida izrādes, jo neizprotu domu vai notikumus, bet šī izrāde atšķīrās – man to bija interesanti skatīties. (Ance, 10. klase)
Veciem cilvēkiem ir vislabākie stāsti. (Alekss, 10. klase)
Mani teātris ne pārāk aizrauj, bet šis ļoti patika un patiesi ieinteresēja. Gribētu to redzēt klātienē. (Verners, 11. klase)
Manuprāt, izrāde bija lieliska, jo sajūtas, ko guvu, bija fantastiskas, un tāda veida teātrus es varētu skatīties katru dienu. (Martins, 11. klase)
Nožēloju, ka līdz šim nebiju redzējis nevienu JRT izrādi. Šī izrāde paplašināja manu kultūras apvārsni. Kaut tas būtu noticis agrāk! (Niks, 12. klase)
No izrādes paņemšu to, ka pret vecākiem cilvēkiem ir jāizturas ar īpašu cieņu, jo to, ko viņi ir piedzīvojuši savas dzīves laikā, es nekad nespēšu aptvert. (Rūdolfs, 12. klase)
Patika kurzemnieku dialekts. (Aleksis, 12. klase)
Pirmo reizi skatījos monoizrādi un man patika. Manuprāt, aktieris savu darbu izpildīja izcili, jo, skatoties izrādi, man bija tāda sajūta, ka tiešām klausos dažādu gados vecu cilvēku piedzīvojumus Otrā pasaules kara laikā. Izrāde bija arī ļoti izglītojoša. Biju arī patīkami pārsteigta par izrādes ideju, ka tika runāts par dažādiem cilvēkiem un viņu viedokļiem par to, kas notika kara laikā. Es iesaku izrādi noskatīties ikvienam latvietim. (Anete Ance, 10. klase)